سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقش موثر آموزش و پرورش در پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: آموزش و پرورش نقش موثری در پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سردارعبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به مناسبت هفته معلم ضمن گرامیداشت و تبریک هفته معلم گفت: معلمان در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی کشور نقش بی بدیل و موثری دارند.

او با اشاره به تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا افزود: بر اساس گزارش‌ها آموزش و پرورش در زمینه پوشش حداکثری دانش آموزان در زمینه آموزش مجازی عملکرد خیلی خوبی داشته است.

ناظری با بیان اینکه تحقق این مهم نتیجه فداکاری و دلسوزی معلمان عزیز برای تربیت نسلی کار آمد و متعهد در کشور است عنوان کرد: برنامه ریزی آموزش و پرورش در سطح ملی و استانی برای پوشش دانش آموزان در این شرایط متناسب با نیاز آن‌ها قابل تقدیر است.

فرمانده انتظامی استان کرمان تعامل و همدلی آموزش و پرورش و نیروی انتظامی را لازمه کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست و بر استمرا تعامل موثر آموزش و پرورش با نیروی انتظامی تاکید کرد.

ناظری با اشاره به برگزاری کلاس‌های توانمند سازی در زمینه آسیب‌های اجتماعی با همکاری آموزش و پرورش و معاونت اجتماعی انتظامی استان ویژه اولیا و دانش آموزان گفت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته این آموزش‌ها نقش موثری در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در حوزه دانش آموزی داشته اند.

او تاکید کرد: با توجه به تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا باید این آموزش‌ها با همکاری آموزش و پرورش همگانی شود.

ناظری با اشاره به آموزش دانش آموزان از طریق شبکه شاد گفت: پلیس فتا آمادگی همکاری با آموزش و پرورش در زمینه آموزش مجازی بویژه شبکه اجتماعی شاد را دارد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.