سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز توزیع ۳۰ هزار بسته غذایی بین آسیب دیدگان کرونا + تصاویر

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در راستای اجرای منویات رهبری قرار است در ماه مبارک رمضان ۳۰ هزار بسته غذایی بین آسیب دیدگان کرونا توزیع کند.

سید رضا هادیان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در راستای لبیک به ندای مقام معظم رهبری برای کمک‌های مومنانه به اقشار آسیب‌پذیر، بلافاصله سامانه همدلی و احسان راه اندازی شد.

او افزود: تا به امروز ۱۰۰ گروه مختلف مردمی شامل گروه‌های جهادی، خیریه‌ها، سمن‌ها و هیئت‌های مذهبی در این سامانه ثبت نام کردند.

هادیان گفت: ستاد اجرایی یک میلیون بسته مواد غذایی به ارزش کل یک بسته ۳۲۰ میلیارد تومان در کشور توزیع خواهد کرد که سهمیه مازندران ۳۰ هزار بسته است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در مازندران افزود: شناسایی این افراد آسیب دیده از سوی فرمانداری ها، گروه‌های جهادی، خیریه‌ها و هیئت‌ها انجام شده که کار کارشناسی آن‌ها مبنای توزیع این بسته‌ها قرار گرفت.

او گفت: امروز شنبه ۱۳ اردیبهشت مصادف با هشتمین روز ماه رمضان، قرار است اولین مرحله که شامل ۳ هزار بسته می‌شود، بین آسیب دیدگان توزیع شود.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.