سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار قم مطرح کرد؛

معرفی طرح‌های خصوصی‌سازی قم تا ۱۴ اردیبهشت

استاندار قم گفت: طرح‌های قم که قابلیت واگذاری به بخش خصوصی را دارند، تا ۱۴ اردیبهشت ماه از سوی دستگاه‌های اجرایی معرفی شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم ،بهرام سرمست،استاندار قم در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه قم در سال جاری طی سخنانی با اشاره به فرصتی که برای معرفی طرح‌های قابل واگذاری به بخش خصوصی در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: نیاز به کار کارشناسی داریم تا تشخیص دهیم چه طرح‌هایی می‌تواند ضمن برداشتن بار مالی از دوش دولت، برای بخش خصوصی سودآوری دارد.

او ضمن گله مندی از مقاومت برخی دستگاه‌های دولتی در برابر واگذاری طرح‌های عمرانی در سال ۹۸، افزود: تا چهاردهم اردیبهشت ماه به مدیران دولتی فرصت داده می‌شود تا از ظرفیت ایجاد شده در جهت تحقق این امر استفاده کنند.

سرمست گفت: نگاه مسئولان به حفظ تجهیزات دولتی باید تغییر کرده و آن‌ها را به بخش خصوصی واگذار کنند.

استاندار قم ادامه داد: در جایی که اعمال حاکمیت ضروری نیست و می‌توان از طریق واگذاری طرح‌ها برای بخش خصوصی ایجاد مزیت نمود، مدیران اجرایی جدی عمل کنند.

در این جلسه، پیشنهاد‌های سازمان مدیریت و برنامه ریزی قم در رابطه با واگذاری طرح‌های عمرانی دستگاه‌های دولتی به بخش خصوصی مورد تصویب قرار گرفت و گزارش جذب اعتبار‌های سال ۹۸، ظرفیت‌های قانونی و اعتبار‌های استان در بودجه سال ۹۹ کل کشور و همچنین طرح‌های قابل افتتاح و خاتمه یافتنی سال ۹۹ ارائه شد.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.