سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احتمال اعمال ضوابط سختگیرانه‌تر در خوزستان/۱۴۸ مبتلا جدید به کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از احتمال اعمال ضوابط سختگیرانه تر با پیش بینی سیر صعودی مبتلایان در خوزستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی احسان پور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته تا امروز ۱۴۸ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در خوزستان شناسایی شده که با احتساب این موارد دچار شدگان به کووید۱۹ در خوزستان به ۲ هزار ۹۳۲ مورد رسید.

او افزود: تعداد مبتلایان را به تفکیک شهرستان‌ها شامل اهواز با ۶۳ مورد، دزفول ۱۸ مورد، آبادان ۹ مورد، خرمشهر، شوش و باوی هر کدام ۸ مورد، حمیدیه ۷ مورد، کارون ۶ مورد، هویزه، دشت آزادگان ۵ مورد، بهبهان ۴ مورد، ماهشهر و شوشتر هر کدام ۲ مورد، مسجدسلیمان، اندیمشک، رامهرمز، باغملک، امیدیه و آغاجری هر کدام یک مورد بوده است.

احسان پور در خصوص آمار جانباختگان بیان داشت: از دیروز تاکنون ۳ تن بر اثر ابتلا به کرونا جانباختند تا تعداد کلیه فوت شدگان به ۲۱۹ برسد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز همچنین از بهبود ۲۳۱۱ بیمار خبر داد.

احتمال اعمال ضوابط سختگیرانه و جدی تر در استان

این مقام مسئول در خصوص جلسه مشترک قرارگاه دانشگاهی کرونا در بامداد روز جمعه اظهار کرد: با توجه به موج گسترده ابتلا به بیماری، دانشگاه علوم‌پزشکی بامداد روز جمعه میزبان استاندار و جمعی از مقامات ارشد استانی بود و در این جلسه کارشناسان نظرات کارشناسی خود را بیان کردند.

علس احسانپور اذعان داشت: با توجه به پیش بینی انفجار بیماری در روز‌های آتی در صورت تداوم وضع فعلی که در جامعه شاهده آن هستیم، احتمال اعمال ضوابط سختگیرانه و جدی تری در سطح استان مطرح شد.

در این جلسه راهکار‌های عملیاتی جدیدی نیز برای افزایش خدمات بهداشتی و درمانی مطرح و برای اجرا در سطح استان ابلاغ شد. افزایش تخت‌های درنظر گرفته برای بیماران، تجهیز بیشتر مراکز، به کارگیری بیشتر نیرو‌های درمانی و ظرفیت سازی‌های جدید، در کنار مساعدت‌هایی که از سوی ارگان‌های مختلف ارایه شد، از جمله این موارد بود.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.