۶۳ نفر در خوزستان به دام کرونا افتادند/ ویروسی که نفس ۳ نفر دیگر را گرفت

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۶۳ نفر دیگر در استان خوزستان به ویروس کرونا مبتلا شدند.

علی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، درخصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا ویروس در استان خوزستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۶۳ نفر دیگر در استان به این ویروس مبتلا شدند و با ااحتساب این رقم، شمار مبتلایان به یک هزار و ۳۹۶ نفر رسید.

او در تفکیک آمار مبتلایان در شهرستان‌های استان بیان داشت: اهواز ۴۴ مورد، ایذه ۵ مورد، شهرستان‌های اندیمشک، حمیدیه، خرمشهر، شوشتر و کارون هر کدام ۲ مورد، شهرستان‌های آبادان، دزفول، ماهشهر و هویزه هر کدام یک مورد را گزارش کرده اند.

احسان پور در تشریح وضعیت جان باختگان مبتلا به ویروس کرونا اظهار کرد: طی مدت مذکور، ۳ بیمار مبتلا به این ویروس جان خود را از دست دادند و موارد فوتی به ۱۴۷ نفر افزایش یافت، ضمن اینکه در حال حاضر ۱۸۰ بیمار در مراکز درمانی استان تحت درمان هستند و یک هزار و ۶۹ بیمار با تلاش‌های شبانه روزی کادر درمان پس از بهبودی از بیمارستان‌های استان ترخیص شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار