سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملیات اجرایی ۲ طرح آبخیزداری در گناوه آغاز شد

فرماندار شهرستان گناوه از آغاز اجرای ۲ طرح آبخیزداری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا مهرجو درآیین اجرای عملیات ۲ طرح آبخیزداری در شهرستان گناوه بیان کرد: علیرغم وجود همه مشکلات، با تلاش نیرو‌های منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر و نگاه بلند استاندار کار‌های و خدمات بسیار خوبی در حوزه آبخیزداری و منابع آب در استان و شهرستان گناوه انجام شده است.

او افزود: نگاه ویژه مقام معظم رهبری و دستور ایشان به استفاده از منابع صندوق توسعه ملی در طرح‌های آبخیزداری در سراسر کشور نشان از اهمیت و ارزش این طرح‌ها از دیدگاه مقام‌های کشوری است.

فرماندار گناوه با تاکید بر اینکه زحمات و تلاش‌های دولت در عرصه‌های منابع طبیعی بایداطلاع رسانی شود گفت: در استان بوشهر کار‌های بزرگی در زمینه آبخیزداری و منابع آب انجام شده است که توقع است که برای اجرای طرح‌های آبخیزداری و منابع طبیعی استان در شهرستان اطلاع رسانی صورت گیرد.

مهرجو بر توسعه فعالیت‌های حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گناوه تاکید کرد و افزود: ظرفیت این شهرستان برای اجرای طرح‌های آبخیزداری و منابع طبیعی و بیابان زدایی بیشتر از آنچه تاکنون انجام گرفته، است.

او با تاکید بر جلب مشارکت مردمی در اجرای طرح‌های آبخیزداری و منابع طبیعی و بیابان زدایی بیان کرد: علیرغم اینکه زندگی حدود ۸۰ درصد مردم شهرستان گناوه به فعالیت‌های ملوانی و تجارت وابسته است، ولی توجه به زیرساخت‌های حوزه کشاورزی وآبخیزداری از ضروریات حفظ کشاورزی در این شهرستان است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

فرماندار گناوه ادامه داد: دشت لیراوی و بخش ریگ از نقاط مستعد و دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه آبخیزداری و منابع طبیعی در شهرستان گناوه است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.