سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۴۵ هزار بسته حمایتی میان مرزنشینان و کارگران فصلی در کردستان

۴۵ هزار بسته مواد غذایی و کارت هدیه میان مرزنشینان و کارگران فصلی و ساختمانی در کردستان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، خالد جعفری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان در جلسه تجلیل از تشکلات کارگری و کارفرمایی به مناسبت روز جهانی کارگر گفت: با همه گیر شدن بیماری کرونا برخی از واحد‌های تولیدی با مشکلات مالی مواجه شدند که دولت برای عدم تعطیلی و حمایت از تولید تصمیم گرفت ۷۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات به سود ۱۲ درصد پرداخت کند.

او افزود: این تسهیلات شامل واحد‌هایی می‌شود که اقدام به اخراج و تعدیل نیرو‌های خود نکنند و همچنان به تولید خود ادامه دهند.

جعفری به دیگر اقدامات دولت برای گره گشایی از تولید و تسهیل این مسیر نیز اشاره کرد و افزود: استمحال وام‌های قرض الحسنه، تخصیص پنج هزار میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی برای بیمه بیکاری و تمهیدات ویژه در خصوص مسائل مالیاتی بنگاه‌های تولیدی از جمله این موارد است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان در ادامه ضمن گرامیداشت روز کارگر حمایت از این قشر موثر را ضرورتی انکار ناپذیر دانست و گفت: با شیوع بیماری کرونا و با پیگیری‌های استاندار کردستان ۴۵ هزار بسته مواد غذایی و کارت هدیه میان مرزنشینان و کارگران فصلی و ساختمانی در سطح استان توزیع شده است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.