سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای رزمایش "ضیافت همدلی" در پارسیان/توزیع بیش از ۲ هزار بسته بهداشتی

رزمایش "ضیافت همدلی" با توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در پارسیان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، عبدالرسول نکوزاد مسئول اوقاف وامور خیریه شهرستان پارسیان از اجرای رزمایش "ضیافت همدلی" با توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان خبرداد.

نکوزادافزود: این اداره با همت مردم با اجرای رزمایش "ضیافت همدلی" به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی لبیک گفته و از محل عواید موقوفات و کمک‌های خیرین این بسته‌های معیشتی را بین نیازمندان پارسیانی شد.

او گفت:توزیع بسته‌های معیشتی هر ساله در ماه مبارک رمضان انجام می‌شد، اما امسال قوی‌تر و در کنار نهاد‌هایی انقلابی انجام شد.

نکوزاد هدف از اجرای رزمایش ضیافت همدلی را حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه، ترویج روحیه انفاق و کمک در سایه همدلی، ترویج روحیه مواسات و برابری دانست.
مسئول اوقاف وامور خیریه شهرستان پارسیان افزود: این رزمایش از محل عواید موقوفات، جلب مشارکت خیرین، بازاریان و افراد دارای توان مالی، جلب مشارکت‌های مردمی در ماه مبارک رمضان اجرا شد.

نکوزاد ارزش هر بسته معیشتی را بین ۱۴۰ هزار تا ۲۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: مرحله نخست در عید نوروز بوده و در مرحله دوم همزمان با نیمه شعبان و مرحله سوم در این ماه مبارک است که در شهرستان توزیع شد.

او گفت: این رزمایش همزمان با سراسر کشور در این شهرستان در حال اجراست و از ابتدای سال تا کنون بیش از ۲ هزار بسته بهداشتی در پارسیان توزیع شده است.

انتهای پیام/ر

برچسب ها: ضیافت همدلی ، رمضان99
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.