معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف وامور خیریه استان هرمزگان از اجرای اجرای طرح ضیافت همدلی در هرمزگان خبر داد.

حجت الاسلام مصطفی آزادی معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف وامور خیریه استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، از اجرای طرح ضیافت همدلی در هرمزگان خبر داد.

او افزود: دراین طرح مراکز افق امامزادگان با همت خیرین تعداد دو هزار بسته معیشتی در اختیار اقشار آسیب‌پذیر جامعه قرار خواهند داد.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف وامور خیریه استان هرمزگان گفت: طرح «ضیافت همدلی» برای تهیه و توزیع بسته‌های غذایی برای نیازمندان با استفاده از ظرفیت خیران، مراکز افق، موقوفات مرتبط، بقاع متبرکه همزمان با ماه مبارک رمضان در شرایط شیوع کرونا اجرا می‌شود.

حجت الاسلام آزادی افزود: این طرح به منظور لبیک به فرامین مقام معظم رهبری در راستای کمک به نیازمندان، محرومین و اقشار آسیب پذیر ابلاغیه‌ای را تحت عنوان «رزمایش ضیافت همدلی» ارسال کرده است.

او گفت: هدف اصلی این رزمایش لبیک گفتن به فرامین مقام معظم رهبری در رابطه با کمک به نیازمندان با ترویج روحیه انفاق، بخشش، نوع دوستی و مساوات بین زائرین و مجاورین است تا به نیازمندان و محرومین خدمتی ارائه و اقدام به تهیه و توزیع سبد غذایی جهت اهداء به نیازمندان کند.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه هرمزگان با بیان این که اجرای این طرح کمک به نیازمندان با بهره‌گیری از ظرفیت کمک خیران، بقاع متبرکه و موقوفات است گفت: کمک به محرومان و اقشار آسیب پذیر، ترویج فرهنگ انفاق، نوع دوستی، مساوات و صدقه و فراهم نمودن زمینه مشارکت عمومی در رسیدگی به محرومان و مستضعفان تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، تقویت بُعد اجتماعی خدمات بقاع متبرکه از جمله مهم‌ترین اهداف اجرای این ویژه برنامه در ماه مبارک رمضان امسال است.

حجت الاسلام آزادی افزود: ادارات و مراکز افق امامزاده‌ها در شهرستان‌ها آماده دریافت مساعدت‌های نقدی و غیرنقدی مردم هستند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.