سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۳ اردیبهشت مهلت ثبت‌نام کارت صلاحیت تدریس

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: مهلت ثبت نام کارت صلاحیت تدریس و بسته حمایتی تا ۱۳ اردیبهشت ماه امسال است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بهروز مرامی معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس بیان کرد: مهلت ثبت نام در سامانه کارت صلاحیت تدریس تا سیزدهم اردیبهشت ماه جاری مهیا شده است تا هنرمندان برای اختصاص بسته‌های حمایتی به کسب و کارهای فرهنگی و هنری که در ایام شیوع بیماری کرونا تعطیل شده و متحمل ضرر و زیان شدند، اقدام کنند.

او، تصریح کرد: با توجه به پیگیری‌های دفتر آموزش و وزارتخانه در خصوص اختصاص بسته‌های حمایتی به کسب و کارهای فرهنگی و هنری که در ایام شیوع بیماری کرونا تعطیل شده و متحمل ضرر و زیان شدند، لیستی از مربیان آموزشگاه‌های آزاد هنری که از قبل کارت را دریافت کرده یا در سامانه aes.farhang.gov.ir ثبت نام کرده‌اند اگر مدارکشان تکمیل باشد کارت برایشان صادر می شود.

مرامی ادامه داد: از آن جا که بسیاری از مربیان برای دریافت کارت صلاحیت تدریس یا تمدید آن هنوز در سامانه فوق ثبت نام نکرده‌اند فقط تا پایان وقت اداری ۱۳ اردیبهشت امسال فرصت دارند برای استفاده از تسهیلات مد نظر ثبت نام و ثبت درخواست کرده یا ثبت نام خود را کامل کنند.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس افزود: در پی پرسش برخی از متقاضیان در خصوص چگونگی کامل بودن ثبت نام در سامانه کارت صلاحیت تدریس با رعایت موارد مهمی مانند ثبت نام، تصاویر شناسنامه، کارت ملی، مدرک تحصیلی، پایان خدمت و حداقل دو رزومه هنری در قالب jpg را آماده کرده و در بخش بارگذاری مدارک بارگذاری کنند و پس از تکمیل فیلدهای اطلاعات در بخش‌های مختلف و معرفی آموزشگاه معرف و ثبت درخواست، فرم معرفی نامه آموزشگاه معرف را از بخش ثبت درخواست پرینت و دریافت کرده و پس از تأیید و مهر و امضای مدیر آموزشگاه معرف و تأیید متقاضی، تصویر آن در قسمت مشخص شده ثبت درخواست بارگذاری شود و متقاضیان تمدید کارت باید تصویر کارت قبلی خود را در بخش ثبت درخواست به همراه معرفی نامه آموزشگاه معرف بارگذاری کنند و مدیران آموزشگاه نیز می‌توانند به جای معرفی نامه تصویر مجوز خود را بارگذاری کنند.

او، اضافه کرد: در صورت کامل بودن مراحل ثبت نام، گزینه (آغاز فرایند درخواست) در صفحه اصلی فعال می‌شود.

مرامی اظهار کرد: برای راهنمایی متقاضیان فایل‌های راهنمای ثبت نام و شیوه نامه در صفحه ورود قرار داده شده که قبل از ثبت نام می‌توانند آن را مطالعه کنند.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس تاکید کرد: متقاضیانی که از قبل ثبت نام کرده و ثبت نامشان ناقص است باید نواقص خود را در سامانه برطرف کنند و برای کاهش بروز مشکل در زمان ثبت نام بهتر است به جای موبایل از کامپیوتر استفاده کنند.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.