سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریک‌ کاربران فضای مجازی به مناسبت روز کارگر

کاربران فضای مجازی، به مناسبت روز جهانی کارگر، با انتشار توئیت‌هایی در صفحه‌هایشان، این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کارگران، قشر زحمتکش هر جامعه هستند که به عنوان شروع کننده‌های هرگونه ساخت و سازی، پایه و اساس تمام ساخته‌های یک کشور را در هر زمینه‌ای تشکیل می‌دهند، به همین دلیل نقش بسیار مهی درتوسعه و صنعت کشور داشته و معمولا حقشان نسبت به خیلی از افراد و اقشار دیگر بیشتر از چیزی است که دریافت می‌کنند.

اول ماه می‌میلادی هرسال، به روز جهانی کارگر شناخته و نسبت داده شده که این روز در برخی کشور‌ها با جشن روز کارگر و در برخی دیگر با اعتراضات و تظاهرات کارگران برگزار می‌شود، و، اما در کشور ما ایران، اولین تظاهرات کارگردان برمی‌گردد به ۱۱ اردیبهشت ۱۳۲۵ که در کرمانشاه برگزار و مورد حمله پلیس واقع شد، در آن زمان تعدادی از کارگران زحمتکش کشته و تعداد زیادی نیز زخمی شدند، و از آن پس روز جهانی کارگر در تقویم ایران نیز جای گرفت.

و امروز، کاربران فضای مجازی به مناسبت روز جهانی کارگر، توئیت‌هایی را در صفحه‌های خود منتشر کرده و علاوه بر تبریک این روز به کارگران و تقدیر از آنان، نقدهایی نیز به نادیده گرفته شدن حقوق این قشر زحمتکش کردند، که در ادامه برخی از آن‌ها را مشاهده می‌کنید:

 

 

 


بیشتر بخوانید:تبریک توییتری معاون اول رئیس جمهور به مناسبت روز کارگر


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.