بیشتر بخوانید: تاثیر منفی COVID-19 بر فروش جهانی تلفن همراه
این هکر مشهور چند ویدیو در توئیتر به اشتراک گذاشت که به نظر میرسد گیمپلی چند دقیقه اول عنوان Bloodborne با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه است. در ابتدای این کلیپ، بازی با سرعت فریم بالاتری اجرا میشود، اما به دلیل نحوه رمزگذاری منطق بازی، این مسئله باعث شد تا همه اتفاقات در بازی با سرعت دو برابر اجرا شود. دومین ویدیو که از این بازی توسط هکر اشاره شده، منتشر شد نشان میداد که مشکل سرعت بازی رفع شده است. کلیپ سومی که این هکر روی PS4 Pro و در حالت تقویت شده ضبط شد، تفاوت زیادی در عملکرد داشت. این مادساز برجسته برای اطلاع از چگونگی دستیابی به این موضوع مصاحبهای انجام داده است.
سری بازیهای Souls از توسعهدهنده مشهور، From Software بیش از میزانی که باید از مشکلات فنی در طول سالها برخوردار شده است. نسخه اصلی بازی Dark Souls نیز دارای نرخ ۳۰ فریم در ثانیه بود که برای اجرا با مشکلاتی هم روبهرو شده بود. همین مسئله اشکالات نسخه ابتدایی بازی، باعث شد که یک مادساز دیگر برای اصلاح آن یک ماد را طراحی کند تا همه مشکلات بازی را رفع کند. ماد طراحی شده مخصوص این بازی به خوبی کار میکرد.
با این حال، باید در نظر گرفت که سازندگان سری بازیهای Souls و Bloodborne در حال حاضر روی پروژه Eldin Ring کار میکنند که این مسئله باعث میشود آینده این سری بازیها در هالهای از ابهام قرار گیرد.
انتهای پیام/