سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارگردان سینما در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

احتمال نمایش آنلاین «صله سحر»

بهرام صادقی مزیدی درباره اکران آنلاین فیلم «صله سحر» و جدیدترین فعالیت خود توضیحاتی داد.

بهرام صادقی مزیدی نویسنده، تهیه کننده و کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت اکران عمومی «صله سحر» و احتمال نمایش آنلاین این اثر گفت: هم اکنون در حال رایزنی و برنامه ریزی برای نمایش آنلاین این فیلم هستیم، چون بعید می‌دانم پس از گذشت چند سال که از ساخت و آماده سازی اش می‌گذرد، اکران عمومی به آن تعلق بگیرد از سویی حس می‌کنم شرایط خوبی برای نمایش پیش آمده است و امیدوارم رایزنی‌ها به نتیجه برسد تا بتوانیم به هدفمان برسیم.

او افزود: زمان کنونی فیلم ۱۰۵ دقیقه است که در صورت فراهم شدن شرایط نمایش آنلاین، به حدود ۸۰ دقیقه می رسد و سپس مسائل فنی آن نیز دوباره انجام خواهد شد.

صادقی مزیدی در خصوص دیگر فعالیت‌های خود بیان کرد: دو نمایشنامه نوشتم که یکی با نام «فرمانده» بنیاد حفظ آثار چاپ خواهد کرد و نمایشنامه بعدی «خان ننه» است که سوره مهر مصوب کرده تا آن را چاپ کند.

گفتنی است «صله سحر» به نویسندگی و کارگردانی فرزین مهدی پور و تهیه کنندگی بهرام صادقی مزیدی است که بازیگرانی  مانند ماه چهره خلیلی، سعید پور صمیمی، مریم معترف، عنایت شفیعی، علی ملاپور، بهرام ابراهیمی و ... در آن نقش آفرینی می‌کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.