پیشنهادی که در باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد/ راه اندازی«سینما ماشین»

در زمان تعطیلی سینما طرح‌های مختلفی برای نمایش فیلم‌ها گفته شد که یکی از آن‌ها به نتیجه رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اکثر مشاغل، نمایش فیلم در سالن‌های سینما نیز تعطیل شد و جزو مشاغلی است که هنوز اطمینان صد در صدی برای بازگشایی آن وجود ندارد و با، اما و اگر‌های مختلفی روبرو است که تنها با مسئولیت سینماداران و رعایت اصول بهداشتی در آینده‌ای نزدیک، باز می‌شود.

در این میان سینماگران راه‌های مختلفی را پیشنهاد دادند که اولین راهکار، نمایش آنلاین فیلم‌ها بود که آغازگرش فیلم "خروج " ابراهیم حاتمی‌کیا شد.

اما طرح دیگری که از سوی محسنی محسنی نسب تهیه کننده و کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار ما مطرح شد drive in cinema یا همان "سینما ماشین" بود و باز هم فیلم "خروج " در این موضوع پیشقدم شد و قرار است برای شروع، در پارکینگ برج میلاد نمایش داده شود.

سینما ماشین در کشور‌های خارجی به عنوان بخشی از بازوی نمایشی فیلم‌ها است که تابوی آن با نمایش فیلم "خروج" در سینمای ما شکسته شد و امید می‌رود دنباله دار باشد.

اما باید برای سینما ماشین شرایط ویژه‌ای در نظر گرفت تا با حمایت دیگر ارگان‌ها به سرانجام برسد. پارکینگ‌های شهرداری و ادارات مکان‌هایی است که ساعاتی را بدون استفاده مانده و با بهره‌مندی از آن می‌توان پتانسیل‌های بالقوه را بالفعل کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۷:۵۴ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
می بینم که به فرهنگ آمریکایی ها روی آوردید !!!
مگه آمریکایی ها بد نبودن؟؟
Iran (Islamic Republic of)
salar
۰۴:۰۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
taze darim ba 50 sal pishe amrica barmigardim...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
حداقل در پوستر طرحتان، از صحنه های فیلم های هالیوودی استفاده نمیکردید