سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سختی امرار معاش برخی از آرایشگاه‌ها را باز کرد

رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه بیرجند مشکلات امرار معاش را دلیل بازگشایی برخی از آرایشگاه‌ها دانست.

براتی رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه بیرجند در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: علی رغم بازگشایی اکثر صنوف، صنف آرایشگری همچنان تعطیل است و آرایشگران اجازه شروع به کار را ندارند.

او با بیان این که بیش از دو ماه است که این صنف مجوز شروع به کار را ندارد افزود: باز گشایی مجدد آرایشگاه‌ها مشروط به تصمیم از سوی نهاد‌های مربوطه کشوری می‌باشد.

براتی با اشاره به اینکه  چندین آرایشگاه  به دلیل باز بودن توسط مسئولین پلمپ شدند عنوان کرد: طی روز‌های اخیر تعدادی از آرایشگران از سر ناچاری اقدام به بازگشایی مغازه‌های خود نموده اند که این اقدام شدت فشار وارده بر امرار معاش آن‌ها را نشان می‌دهد.

رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه بیرجند با اشاره به درخواست‌های مکرر از سوی مردم برای بازگشایی آرایشگاه ها، خواهان مجوز شروع به کار این صنف با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شد.

او ادامه داد: از زمان شیوع ویروس کرونا هیچ مسئولی به مشکلات ناشی از تعطیلی آرایشگاه‌ها رسیدگی نکرد و این قشر کاملا نادیده گرفته شده است.

آرایشگاه‌های زنانه همچنان تعطیل!

چمنی رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه بیرجند نیز گفت: با توجه به این که تا کنون ابلاغیه مکتوبی برای باز شدن آرایشگاه‌های زنانه صادر نشده است این صنف همچنان تعطیل می‌باشد.

او با اشاره به اینکه  اقداماتی برای بازگشایی آرایشگاه  ها با رعایت اصول بهداشتی انجام شده است افزود: اکنون منتظر ابلاغیه  کتبی  هستیم.

انتهای پیام / ط ا

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.