سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد به مناسبت روز جهانی مشاوره و روانشناس

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در پیامی روز جهانی مشاوره و روانشناس تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، دکتر بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در پیامی روز روانشناس را به کارشناسان سلامت روان تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نهم اردیبهشت ماه روز مشاوره و روانشناسی فرصتی است مغتنم تا از زحمات و تلاش‌های کارشناسان سلامت روان حوزه بهداشت و درمان تقدیر و قدردانی به عمل آید. ضرورت و اهمیت روانشناسان و مشاوران برکسی پوشیده نیست و یک روانشناس خوب با شفای روح انسان‌ها به آن‌ها کمک می‌کند تا زندگی بهتری داشته باشند و به خودآگاهی و سلامت روان برسند.

وجود آسیب‌های اجتماعی همچون اعتیاد، طلاق، مشکلات اخلاقی، افسردگی، خودکشی وسایر اشکال آسیب به خود و سایر موارد روحی و روانی نشان از نقش تعیین کننده و اهمیت بالای فعالیت کارشناسان سلامت روان درمراکز خدمات جامع سلامت و پایگاه‌های سلامت دارد در چنین فضایی حضور روان شناس و مشاوره ضروری است تا بتواند با مراجعین خود صحبت کند، حرف او را بشنود، در آرام سازی او و توانمند سازی تلاش کند تا وی بتواند سر رشته زندگی خود را به نحو مطلوب به دست گیرد.

اینجانب روز روانشناس و مشاور را به تمامی کارشناسان سلامت روان در دانشگاه علوم پزشکی ارومیه، شبکه بهداشت و درمان مهاباد و واحد‌های تابعه تبریک و تهنیت عرض نموده و برای شما تلاشگران گرانقدر از درگاه خداوند متعال سلامتی و توفیق روزافزون مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.