سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شتاب فردوسی ها در کمک های مومنانه

امام جمعه فردوس گفت: این شهرستان از آغاز طرح مواسات و همدلی کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به آسیب دیدگان از ویروس منحوس کرونا اهدا می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین بابایی، امام جمعه  فردوس در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  گفت: باید تلاش کنیم تا به فرموده رهبر معظم انقلاب، کمک مومنانه در طول سال ادامه یابد و تبدیل به فرهنگ شود.

او افزود: در مرحله اول این رزمایش ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس منحوس کرونا توزیع شده است.

حجت الاسلام والمسلمین بابایی ادامه داد: در مرحله اول این رزمایش ۳۸۱ بسته معیشتی ۳ میلیون ریالی، ۷۰۸ بسته ۲ میلیون ریالی که شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، گوشت قرمز و سفید وخرما است که به تناسب نیاز مردم، بین اقشار نیازمندان توزیع می‌شود.

 امام جمعه فردوس با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا در کشور برای برخی اقشار آثار ناخوشایند اقتصادی و اجتماعی دربرداشته است، گفت: ۲۰ نفر از کسبه بازار که از ویروس منحوس کرونا آسیب دیده‌اند، جهت دریافت وام قرض‌الحسنه ۳۰ میلیون ریالی معرفی شده‌اند و در مرحله دوم این تعداد به ۸۰ نفر خواهد رسید.

او ضمن قدردانی از سخاوت مردم شهرستان افزود: در راستای حمایت از اصناف آسیب‌دیده از ویروس کرونا تعداد ۵۰ مورد بخشش اجاره به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال توسط خیرین شهرستان صورت گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین بابایی، با بیان اینکه نیرو‌های بسیج و سپاه از ابتدای شیوع بیماری کرونا در عرصه خدمت به مردم حضور فعال داشته‌اند، اظهار کرد:  در این مرحله از رزمایش ۵۰ پایگاه فعال جمع‌آوری کمک‌های مردمی و ۷۰ نفر درقالب گروه جهادی شرکت داشته‌اند.

انتهای پیام / ط ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.