سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵۱۹ مورد بازرسی از واحد‌های صنعتی گناباد و بجستان

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گناباد: از ابتدای فروردین ماه ۵۱۹ مورد بازرسی از کارخانه‌ها، معادن و کارگاه‌های شهرستان‌های گناباد و بجستان توسط بازرسان بهداشت حرفه‌ای معاونت بهداشت انجام شده است.

دکتر جواد صادقی‌نسب معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گناباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: در همین مدت توسط بازرسان بهداشت حرفه‌ای این دانشگاه، ۳۸ مورد بازدید از جایگاه‌های سوخت این شهرستان‌ها نیز انجام شد.

او افزود: با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، ۹۱ واحد صنفی، کارگاه و کارخانه اقدام به تعطیلی نمودند؛ همچنین ۴۶۳ کارگاه اقدام به گندزدایی و ۲۴۶۸ نفر از شاغلین از وسایل حفاظت فردی استفاده کردند و ۴۸۵ بسته آموزشی واحد‌های صنعتی و تولیدی، توزیع شد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گناباد ادامه داد: در این مدت، ۵۱۹ کارفرما و ۲۲۳۵ نفر از شاغلان در واحد‌های تولیدی و صنعتی، آموزش‌های بهداشتی و مراقبتی لازم را فراگرفتند.

او تصریح کرد: بازرسی از شرکت‌های خدماتی پسماند و بخش‌های مختلف بیمارستان علامه بهلول گنابادی توسط بازرسان بهداشت حرفه‌ای از دیگر اقدامات انجام شده در گروه بهداشت حرفه‌ای بوده است.

انتهای پیام: ح.ت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.