سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار پلیس آکاهی به خریداران لوازم دست دوم در فضای مجازی

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: شهروندان در خصوص خرید لوازم دست دوم در فضای مجازی دقت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد نادربیگی، گفت: آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی به عنوان یک پدیده نوظهور در کنار سایر آسیب‌های اجتماعی دغدغه‌ای برای افراد و خانواده هاست که زمینه‌های منفی آن افراد و خانواده‌ها را تهدید می‌کند.

پلیس آگاهی البرز با اشاره به کلاهبرداری به بهانه خرید وسایل دست دوم گفت: اخیرا یک باند کلاهبرداری با فعالیت در سایت‌های فروش لوازم دست دوم، با شگردی خاص اقدام به سرقت لوازم شهروندان می‌کردند که با تلاش‌های شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی استان دستگیر شدند.

سرهنگ نادر بیگی افزود: این متهمان ابتدا کالای مورد نظر را در سایت‌های فروش لوازم دست دوم انتخاب کرده و پس از تماس تلفنی با صاحب کالا از وی می‌خواستند تا کالای مورد نظر را به ساختمانی که از قبل انتخاب و دارای ۲ درب ورود و خروج است منتقل کنند.

او گفت: پس از حضور فروشنده کالا در آدرس اعلامی، یکی از متهمان که خانم است به جلوی درب ساختمان آمده و به بهانه آزمایش کالای خریداری شده، کالا را از فروشنده گرفته و بدون پرداخت هیچ وجهی آن را از یک در ساختمان وارد کرده و به همراه همدستانش از در دیگر ساختمان خارج شده و متواری می‌شدند.

سرهنگ نادربیگی افزود : برای فروش لوازم دست دوم چنانچه از فضای مجازی استفاده می‌کنند بلافاصله به خریدار اطمینان نکنند، و اگر افرادی با این شیوه و شگرد از آن‌ها کلاهبرداری شده، برای پیگیری پرونده خود به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری واقع در کرج، میدان طالقانی، ابتدای بلوار تعاون مراجعه کنند.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.