سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع برشور پیام‌های پیشگیری از بیماری کرونا ویرورس در بهبهان

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهبهان گفت: توزیع برشور پیام‌های پیشگیری از بیماری کرونا ویرورس در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان باهدف کاهش شیوع این بیماری صورت گرفت.

رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: توزیع برشور پیام‌های پیشگیری از بیماری کرونا ویرورس در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان باهدف کاهش شیوع این بیماری صورت گرفت.

او افزود: این هفته فرصتی است برای پاس داشتن سلامتی و همچنین یادآوری این نکته به همگان که مراقبت‌های بهداشتی، ضامن سلامتی جسمانی و روانی افراد است.

عبدی پور  با اشاره به ارتقاء سواد مقابله با بیماری کرونا ویروس در سطح این شهرستان بیان داشت: مشارکت در سلامت، هماهنگی و همکاری بین بخشی و مشارکت اجتماعی در مقابله با کرونا و همچنین ارتقاء سواد و سطح سلامت دانش‌آموزان از مهمترین برنامه‌ها و اهداف هفته سلامت است.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان ضمن بیان استفاده از دستگاه تب سنج برای پیشگیری از این بیماری گفت: در ایستگاه سلامت این مدیریت، روزانه با استفاده از دستگاه تب سنج، وضعیت جسمانی پرسنل و مراجعان سنجیده شده و برشور‌های آموزشی پیشگیری از بیماری کرونا در اختیار آنان قرار داده می‌شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.