مانور مشترک پایگاه بسیج شهید بهشتی، ادارات حراست و HSE پتروشیمی بندرامام خمینی (ره) با هدف مقابله با ویروس کرونا در مجتمع پتروشیمی بندرامام برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مانور مشترک پایگاه بسیج شهید بهشتی، ادارات حراست و HSE پتروشیمی بندرامام خمینی (ره) مقابله با ویروس کرونا در مجتمع پتروشیمی بندرامام برگزار شد.

طی این مانور و طبق یک سناریو مشخص نیرو‌های بسیج و‌حراست پتروشیمی بندرامام خمینی (ره)، در مبادی ورودی مجتمع اقدام به تب سنجی و توزیع ماسک بین کارکنان نمودند.

همچنین نیرو‌های HSE پتروشیمی بندرامام خمینی (ره) عملیات امدادی را بر روی یکی از کارکنان که طبق سناریو تب بالای ۳۸ درجه را داشت اجرایی کردند و‌پس از انجام اقدامات اولیه، نفر مشکوک را به درمانگاه مجتمع انتقال دادند تا در صورت نیاز به بیمارستان انتقال دهند.

در پایان مانور حمیدرضا رستمی مدیرعامل پتروشیمی بندرامام خمینی (ره)با حضور در جمع نیرو‌ها از تمامی اقدامات آنان از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به حال تقدیر و تشکر نمودند.

 پس از مانور، سرهنگ بابایی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرماهشهر و سروان مقدم فرمانده حوزه بسیج صنایع پتروشیمی شهرستان بندرماهشهر در مجتمع پتروشیمی بندرامام حضور یافتند و با مدیرعامل پتروشیمی بندرامام دیدار کردند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.