سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعدادی از اهالی پیر خوشاب صاحب‌خانه شدند

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: با پیگیری‌های کمیته امداد استان کرمان ۱۰ واحد مسکونی افتتاح و تحویل مددجویان پیر خوشابی در منطقه زهکلوت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: با پیگیر‌های انجام‌شده پس از تأمین زمین به‌منظور ساخت مسکن برای اهالی پیر خوشاب در فاز نخست ۱۰ واحد مسکونی احداث شد که صبح امروز افتتاح و تحویل تعدادی از اهالی پیر خوشابی ساکن در منطقه زهکلوت شد.

او بابیان اینکه در مرحله نخست ساخت مسکن برای جمعی از اهالی این منطقه که مددجوی کمیته امداد هستند صورت گرفت افزود: در مراحل بعدی برای تمامی این اهالی مسکن احداث خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بیان کرد: این واحد‌های مسکونی بااعتبار هرکدام ۶۰ میلیون تومان از محل اعتبارات سازمان برنامه‌ وبودجه و کمیته امداد و با متراژ هرکدام ۵۰ مترمربع احداث و تحویل مددجویان این منطقه شد.

او در ادامه به اجرای طرح راهبری شغلی برای مددجویان منطقه زهکلوت به‌منظور اشتغال، توانمندسازی و توان‌افزایی مددجویان این منطقه توسط این نهاد نیز اشاره کرد و گفت: در قالب این طرح نیز صبح امروز ۱۰۰ رأس دام با همکاری و مشارکت خیران حوزه اشتغال تحویل ۲۵ خانوار تحت حمایت منطقه زهکلوت شد.

اهالی پیر خوشاب درگذشته در منطقه‌ای محروم، صعب‌العبور و فاقد امکانات اولیه در ۱۰۰ کیلومتری بخش جازموریان ساکن بودند که با پیگیری‌های کمیته امداد محل اسکان این اهالی جابجا و در منطقه زهکلوت اسکان داده شدند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.