سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام:

اولین معاون ورزش بانوان ایلام منصوب شد

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام گفت:نیک سرشت اولین معاون توسعه ورزش بانوان استان ایلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛طی حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام و پس از ایجاد معاونت ورزش بانوان در ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها توسط وزارت ورزش و جوانان، حمیرا نیک سرشت به عنوان اولین معاون در این حوزه معارفه شد.

علی شائی مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام در این آئین گفت: رویکرد و راهبرد اداره ورزش و جوانان استان ایلام توسعه و حمایت از ورزش بانوان است و عدالت و نگاه ویژه به ورزش بانوان در دستور کار ادارات و هیات‌های ورزشی در سطح استان بایستی قرار گیرد.

نیک سرشت معاون جدید امور ورزش بانوان در این آئین پس از تشکر از اعتماد مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام بیان کرد: در بخش بانوان افتخارات و زحمات بسیاری کشیده شده است و باید این راه علاوه بر ادامه، حمایت همه جانبه مسئولین را بدنبال داشته باشد.

نیک سرشت از نیرو‌های جوان و تحصیلکرده اداره کل ورزش و جوانان استان می‌باشد که دارای مدرک دکترای فیزیولوژی ورزشی بوده و پیشتر به عنوان اولین رئیس اداره ورزش و جوانان زن در کل کشور خدمت نموده همچنین مسئول ورزش بانوان شهرستان چرداول، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چرداول، مسئول توسعه اجتماعی جوانان استان، مسئول آموزش هیات‌های ورزشی استان و دبیر پژوهش‌های راهبردی اداره کل ورزش و جوانان استان را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.