سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز اجرای رینگ سلامت ترافیک با نصب ۴۰ دستگاه دوربین پلاک خوان در تبریز

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز از آغاز اجرای رینگ سلامت ترافیک با نصب ۴۰ دستگاه دوربین پلاک خوان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،اصغر آدی بیگ مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز با اعلام این خبر اظهار کرد: رینگ سلامت، شامل افزایش تعداد دوربین‌های هوشمند با هدف ایجاد فضای ایمن در شریان‌های اصلی شهر برای شهروندان است.

او ادامه داد: با اجرای این طرح و نصب ۴۰ دوربین پلاک خوان که تلاش می‌کنیم تا شش ماه به اتمام برسد، معابر شریانی اطراف کلانشهر تبریز با دوربین‌های هوشمند پلاک خوان و ثبت سرعت کنترل ترافیکی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز، عنوان کرد: با مدیریت هوشمند شهر و احداث این رینگ می‌توانیم تبریز را به فاکتور‌های اولیه شهر سالم و ایمن مجهز کنیم. این فاکتور‌ها لازمه تحقق شعار "شهر سالم، شهروند سالم" است و امیدواریم با همکاری تمام مسئولان و ادارات ذیربط، به این هدف دست یابیم.

او افزود: از اعضای شورا و شهردار تبریز که در بودجه نویسی به بخش حمل و نقل، هم در سال گذشته و هم در سال جاری توجه و عنایت ویژه‌ای داشتند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

به گفته آدی بیگ، برای اجرای رینگ سلامت ترافیک، مبلغی معادل ۱۴۰ میلیارد ریال هزینه می‌شود.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.