سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفت انبار احتکار کالاهای اساسی در ایرانشهر کشف شد

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: پاسداران گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه این شهرستان هفت انبار ارزاق عمومی احتکار شده را کشف کردند.

محسن گل محمدی دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: پس از رصد اطلاعاتی انجام گرفته توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه ایرانشهر و اخذ دستورات قضایی، هفت انبار و سوله ارزاق و مایحتاج عمومی که اقدام به احتکار کالاهای اساسی و مواد ضدعفونی مورد نیاز شهروندان را در ماه مبارک رمضان کرده بودند شناسایی و کشف شد.

او با بیان اینکه هشت نفر متهم نیز در این زمینه شناسایی و دستگیر شدند افزود: در برآورد اولیه اقلام کشف شده توسط کارشناسان اقتصادی ارزش این اجناس بیش‌از پنجاه میلیارد ریال اعلام شد.

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: براساس قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی کشور رسیدگی به این‌گونه پرونده‌ها با قید اولویت و خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

او بیان کرد: شهروندان اطمینان خاطر داشته باشند با تمامی سودجویان و احتکارکنندگان مایحتاج مردم با جدیت و قاطعیت و به قید فوریت برخورد قضایی خواهد شد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.