سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگاه ملی به پروژه کمربندی شمالی کرج/تردد خودروها تا پایان سال

استاندار البرز گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از طریق فروش اوراق مشارکت ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه کمربند شمالی کرج اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، شهبازی استاندار البرز در بازدید از روند پیشرفت پروژه کمربند شمالی کرج که روز دوشنبه انجام شد، با بیان اینکه اکنون جبهه‌های مختلف کاری پروژه کمربند شمالی کرج در حال فعالیت است، گفت: شهردار کرج با پشتیبانی شورای اسلامی شهر، قول داد که این پروژه بزرگ و مهم تا پایان سال مورد بهره برداری قرار گیرد.

استاندار البرز افزود: شهرداری کرج برای آسایش مردم، این آزادراه ۱۷.۵ کلیومتری را در دستور کار قرار داده که پل عظیمی نیز در آن وجود دارد.

علی اصغر کمالی زاده، شهردار کرج نیز در این بازدید گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه کمربند شمالی کرج اکنون به ۵۰ درصد رسیده از این رو از استاندار محترم البرز برای حمایت و پشتیبانی در راستای تکمیل پروژه قدردانی می‌کنم.

کمالی زاده، افزود: در تباصر بودجه امسال، تکمیل این پروژه جز تکالیف ما است.

او گفت: استاندار البرز هماهنگی لازم را با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور جهت تزریق اعتبار دولتی برای تکمیل این پروژه داشتند، که امید است با این اقدام بهره برداری از این پروژه را تا پایان سال داشته باشیم.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.