دبیر سمن طلوع سپیده فردا گفت: ترانه مهرایثار به منظور قدردانی از زحمات کادر درمان استان البرز در محوطه بیمارستان امام علی(ع) برای اولین بار اجرا شد.

سپیده بهرامی، دبیر سازمان مردم نهاد طلوع سپیده فردا در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این که زحمات کادر درمان استان البرز باعث حداقلی شدن آمار فوتی‌ ها و مبتلایان به ویروس کرونا در البرز شد، گفت: ترانه مهر ایثار در محوطه بیمارستان امام علی(ع) که یکی از بیمارستان های درمانی بیماران مبتلا به کرونا است برای اولین بار اجرا شد.

او افزود: محتوای این ترانه تقدیر از رحمات کادر درمان و خواننده آن نیز بهرام شهبازی است.

دبیر سازمان مردم نهاد طلوع سپیده فردا گفت: اجرای این ترانه ضمن رعایت نکات و دستورالعمل های بهداشتی و با حضور نماینده دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اجرای برنامه های شاد به منظور تقویت روحیه کادر پزشکی و بیماران همراه شد.

او افزود: همچنین در این برنامه با اهدای گل و گلدان از زحمات پزشکان، پرستاران و نیروهای خدماتی بیمارستان امام علی(ع) کرج، تجلیل شد.

بهرامی گفت: یکی از وظایف سازمان های مردم نهاد کمک به هموطنان در شرایط دشوار است بنابراین ما نیز بر خود وظیفه دانستیم تا با قدردانی و ایجاد دقایقی مفرح برای کادر درمان روحیه آنان را تقویت کرده و بنا بر تاکید مقام معظم رهبری بر امید و امیدواری، امیدبخش لحظات این بزرگواران باشیم.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.