سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پویش همدلی در انتظامی شهرستان آبدانان

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان گفت:جمعی از کارکنان انتظامی این شهرستان در قالب پویش همدلی، با اهداء کمک های خود به این حرکت خداپسندانه پیوستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ محمد سلیمی زاد فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان گفت:حرکت خوب و درستی در جهت کمک به افراد نیازمند درقالب پویش همدلی در شهرستان آبدانان ایجاد شد که جمعی از کارکنان این فرماندهی از این پویش استقبال کردند.

او افزود: به منظور لبيک به ندای رهبر معظم انقلاب در جهت گسترش فرهنگ ايثار و انفاق وخدمت رسانی به اقشار ضعيف، ضمن جمع آوری کمک های کارکنان، اسباب ترويج فرهنگ خير خواهی و بهره مندی از فضای معنوی حاکم بر پويش برای آحاد کارکنان محترم و خانواده آنان و خيرين فراهم شد.

 سلیمی زاد ادامه داد: مي طلبد همراه با ساير نهادهای مشارکت کننده، کارکنان ناجا نيز به ياری هموطنان عزيزمان شتافته و برای دستيابی به اين امر مهم و حساس به استناد آيه شريفه «تعاونوا علي البر و التقوي در کارهاي خير به همنوعان خود کمک کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان مطرح کرد: امیداریم با مشارکت خیرین شهرستان و ادارات بتوانیم کمک هرچند کوچکی را به نیازمندان واقعی انجام دهیم.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.