سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همتی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

توسعه اقتصادی استان هرمزگان حول محور "جهش تولید" است

استاندار هرمزگان گفت: برنامه و اهداف توسعه اقتصادی استان هرمزگان بر اساس اهمیت جهش تولید تدوین شده است.

فریدون همتی استاندار هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تاکید وزیر کشور بر ۳۰ اولویت اقتصادی و برنامه‌های اقتصادی استان هرمزگان گفت: با توجه به ضرورت و اهمیت جهش تولید، چشم انداز و اهداف توسعه اقتصادی استان هرمزگان در موضوعات استراتژیک و اثرگذار بر توسعه بخش‌های صنعت، معدن، کشاورزی، شیلات و خدمات و بازرگانی تدوین شده است.

او افزود: برنامه‌های اولویت دار حوزه اقتصادی استانداری هرمزگان، حمایت ویژه از تولیدکنندگان و عرضه کنندگان موفق کالای ایرانی، تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت و حمایت از پارک‌های علم وفناوری و مراکز رشد استان، اتخاذ تدابیرلازم به منظور اجرایی شدن تصویب نامه‌های هیئت دولت با موضوع "ممنوعیت خرید کالا‌های خارجی (اعم از کالای ساخته شده، قطعات، ملزومات، تجهیزات و ... تحت هر عنوان) دارای مشابه داخلی"، ایجاد هماهنگی لازم بین شبکه بانکی و دستگاه‌های اجرایی، برگزاری اجلاس‌های منطقه‌ای با حضوراستانداران و سفرای کشور‌های هدف صادراتی  است.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: تکمیل پروژه‌های مربوط به حوژه حمل و نقل، کشاورزی، شیلات و آب برای استان هرمزگان از اهمیت بالایی برخوردار است و امیدواریم این پروژه‌ها با مدیریتی کارآمد و بودجه لازم عملیاتی شود.

همتی گفت: تقویت صندوق‌های بیمه و سرمایه گذاری معادن در بخش دولتی و خصوصی، توسعه بازار‌های صادراتی، ارتقا دانش فنی، انتقال گاز، تامین برق پایدار، توسعه حمل و نقل ریلی و آموزش نیروی انسانی بخشی از اهداف اقتصادی استان هرمزگان است که تمام مدیران و مسئولان مربوطه برای تحقق آن هادر تلاش هستند.


بیشتر بخوانید: تحقق جهش تولید با افتتاح پروژه‌ها


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.