استاندار فارس از افتتاح پروژه‌های تولیدی اقتصادی در این استان خبر داد.

در حال تکمیلعنایت الله رحیمی استاندار فارس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نامگذارى سال ٩٩ از سوى رهبر انقلاب مبنى بر «جهش توليد» اظهار کرد: سال‌های قبل بحث‌های اقتصادی و تولید به عنوان اولویت‌های مهم کشور مطرح شد و  مقام معظم رهبری هم بارها بر این مسائل تاکید کردند.

او افزود: با توجه به اهمیت جهش تولید، مسئولان باید در چارچوب‌های معین تلاش‌های فراوانی داشته باشند؛ همچنین امسال تعدادی از پروژه‌های تولیدی که ارزش اقتصادی و اشتغالزایی دارند، افتتاح خواهد شد.

استاندار فارس گفت: استان ما در بخش‌های مختلف اقتصادی همچون کشاورزی هدف گزاری‌های مهمی انجام داده تا تولیدات گلخانه‌ای را افزایش دهد؛ البته باید برای تحقق جهش تولید استراتژیک‌ای کلان کشور را تعیین کنیم و استراتژیک جایگزینی واردات را در دستور کار خود قرار دهیم.

رحیمی بیان کرد: وقتی تولیدات محصولات کشاورزی در داخل کشور افزایش پیدا کند، بازار مصرف در خارج از کشور برای صادرات این محصولات مهیا می‌شود و برای انجام این کار اولویت ما با کشورهای همسایه و منطقه است، زیرا بدون اثرگذاری تحریم‌ها می‌توانیم با آنها مراوده داشته باشیم؛ همچنین باید کیفیت محصولات تولیدی را هم در اولویت قرار دهیم.

استاندار فارس گفت: در زمینه‌ تولیدات آلومینیوم، فولاد، کودهای شیمیایی، سیمان و محصولات کشاورزی جهش را پیش بینی کرده  تا در سال ۹۹ بتوانیم فرمایشات معظم له را عملیاتی کنیم.


بیشتر بخوانید: فرصت یک ماهه رئیس جمهور به هیئت وزیران جهت ارائه طرح برای تحقق ««جهش تولید»


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
مجلس ترکیه سربازی رو از ۱۲ ماه به ۶ ماه کاهش داده ولی سربازی در ایران دو سال است و مجلس هیچ قدمی برای رفاه حال سربازان بر نمیداره اصلا این قشر مظلوم فراموش شده ستند!
چرا تو ایران همه به دنباله سو استفاده کردن از همن؟ از ترکیه یاد بگیرید، چرا فقط به فکر منافع خودتانید، پس مردم چی؟
دو سال سربازی که چی؟ سرباز میخواین استخدام کنید هم اشتغال زایی کردید هم به حق کسی اجهاف نکردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
ایشون استاندار فارس هستن
آخرین اخبار