سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رحیمی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های اقتصادی و عمرانی استان فارس

استاندار فارس گفت: پروژه‌های اقتصادی و عمرانی استان فارس حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

عنایت الله رحیمی استاندار فارس در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تاکید وزیر کشور بر ۳۰ اولویت اقتصادی و برنامه اقتصادی استان فارس اظهار کرد: در جلسه شنبه (۶ اردیبهشت) درباره پروژه‌های اقتصاد مقاومتی، تولیدی و سند پیشران استان‌ها بحث شد که استان فارس حدود ۲۳ پروژه اقتصاد مقاومتی در اختیار دارد و از این تعداد، ۷ پروژه در حوزه صنعت و معدن، ۲ پروژه در حوزه کشاورزی، ۵ پروژه در حوزه گردشگری، ۶ پروژه در حوزه زیرساخت و ۳ پروژه هم در حوزه بهداشت و درمان  وجود دارد.

او ادامه داد: پروژه‌های اقتصادی و عمرانی استان فارس حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ۸۳ پروژه با اعتبار ۲۷ هزار میلیارد تومان در سال ۹۹ آمادگی افتتاح دارد.

استاندار فارس افزود: استان ما حدود ۲۱ پروژه شاخص با اعتبار ۲۴ هزار میلیارد تومان دارد، این پروژه‌ها در در حوزه‌های، حمل و نقل، فناوری و مخابرات، بهداشت و درمان، بنیاد مسکن، ورزش و جوانان، میراث فرهنگی و  نوسازی است.

رحیمی تصریح کرد: براساس ضرورت و اهمیت جهش تولید در سند پیشران، استان فارس ۲۲۰ مورد تکلیف را برای تکمیل پروژه‌های اقتصادی و تولیدی در این سند مطرح کرده است؛ همچنین برخی دستگاه‌های زیر مجموعه ریاست جمهوری همچون سازمان برنامه و بودجه، اداره کل استانداری، وزارت نیرو، وزارت راه و شهرسازی و وزارت خارجه هم تکلیف‌های مشخصی داشتند.

استاندار فارس در پایان گفت: دلیل عدم  تحقق بعضی از پروژه‌های عمرانی استان فارس، اعتبارات دولتی بوده، زیرا این اعتبارات بستگی به درآمد دولت دارد که کار را دچار مشکل می‌کند.


بیشتر بخوانید: تحقق جهش تولید با افتتاح پروژه‌های تولیدی در استان فارس


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.