سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع بیش از ۳۳ تن قند در یک ماه گذشته

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت روانسر گفت: بیش از ۳۳ تن قند برای تنظیم بازار در یک ماه گذشته در بازار این شهرستان توزیع شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جبار عثمانی روز یکشنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار گفت:برای حمایت از تنها کارخانه تولید قند اورامانات در شهرک صنعتی روانسر، این میزان قند خریداری و به قیمت مصوب در بازار تزریق شده است.

او یادآور شد: در سال گذشته ۹ قلم کالای اساسی به میزان ۳۵۴ تن در بازار روانسر توزیع شدکه برنج، شکر، گوشت منجمد و مرغ، قند و روغن از جمله این کالاها است.

مدیر اداره صنعت، معدن‌ و تجارت روانسر با بیان اینکه هزار و ۵۰۰ واحد صنفی روانسر در سامانه سلامت ثبت نام کرده اند، افزود: همه صنوف شهرستان به استثنای صنف آرایشگران فعالیت خود را از سر گرفته اند و همه واحدها ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی شده اند.

عثمانی ادامه داد: در سال گذشته چهار هزار و ۴۵۰ مورد از واحدهای صنفی روانسر بازرسی شد که در این راستا ۱۶۳ پرونده تخلفاتی تشکیل و متخلفین سه میلیارد و ۱۰۵ میلیون ریال جریمه شدند.

فرماندار روانسر نیز گفت: از همراهی اصناف و بازاریان شهرستان در مبارزه با بیماری کرونا و تعطیلی خودجوش بازار قدردانی می کنیم.

سعدی مصطفی زاده تاکید کرد: واحدهای صنفی پروتکل های بهداشتی را تا کنترل کامل بیماری کرونا رعایت کنند.

او اضافه کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف، نظارت و کنترل بر بازار را تشدید کنند و با متخلفین برخورد جدی شود.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.