سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته بندی کمک‌های معیشتی رزمایش مردمی مواسات، همدلی و کمک مومنانه در رشت

مراحل بسته‌بندی کمک‌های معیشتی رزمایش مردمی مواسات، همدلی و کمک مومنانه با همت بسیجیان و پاسداران سپاه ناحیه مرکزی رشت در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان انجام شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،  سرهنگ جمشید اصحابی ، فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار بسیج ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: قرارگاه رزمایش مردمی مواسات ، همدلی و کمک مومنانه با ریاست آیت الله فلاحتی در گیلان و با چندین کمیته تشکیل و برخی از کمک های معیشتی امروز بسته بندی شد.

او با اشاره به اینکه کار بسته بندی بسته های معیشتی امروز انجام شد افزود: ان شاءالله این بسته ها در روز چهارشنبه و با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان و فرمانده سپاه قدس گیلان بین نیازمندان و آسیب دیدگان شیوع کرونا ویروس توزیع می شود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: در راستای اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به هم‌وطنانی که در کرونا ویروس آسیب‌دیده‌اند قرارگاهی تشکیل‌شده که یکی از کمیته‌های آن کمیته توزیع ، که کار بسته بندی این کمک ها امروز توسط کمیته توزیع در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) رشت انجام شد.

انتهای پیام/عط

برچسب ها: کرونا ویروس ، سپاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.