سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۴۵هزار پرس غذا و بسته معیشتی در ماه رمضان

رئیس کمیته امداد اداره یک مشهد گفت: پیش بینی شده است تا با مشارکت خیران و ۲۴ مرکز نیکوکاری تحت نظارت این اداره در ماه مبارک رمضان و در قالب رزمایش بخشش ایرانیان ۴۳ هزار پرس غذا و ۲۴۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شود.

 




به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن نظریافته رئیس کمیته امداد اداره یک مشهد گفت: پیش بینی شده است تا با مشارکت خیران و ۲۴ مرکز نیکوکاری تحت نظارت این اداره در ماه مبارک رمضان و در قالب رزمایش بخشش ایرانیان ۴۳ هزار پرس غذا و ۲۴۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شود.

او افزود: توزیع ۲۴۰۰ بسته در ۴ مرحله بین  مددجویان و  ۴۳ هزار پرس غذا در ۱۰ مرحله بین مددجویان تحت حمایت، نیازمندان و کارگران فصلی صورت می‌گیرد.

رئیس کمیته امداد اداره یک مشهد با اشاره به اینکه هر سبدغذایی ۱۰ قلم کالا شامل برنج، حبوبات، گوشت، رب و روغن با ارزش بیش از ۲۰۰ هزار تومان تدارک دیده شده است، ادامه داد:  امروز در اولین مرحله توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی توسط امدادگران کمیته امداد و ۴ هزار پرس غذای گرم توسط مراکز نیکوکاری توزیع می‌شود.

نظریافته با اعلام اینکه این اداره ۲۰۰ بیمار صعب العلاج را حمایت می‌کند، بیان کرد: کمیته امداد اداره یک مشهد، از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا پایان فروردین فعالیت‌هایی شامل توزیع ۲ هزار بسته غذایی و ۵۰۰ بسته سلامت، واریز سرانه سلامت به حساب ۶۸۴ سرپرست خانوار و تولید ۶۰ هزار ماسک و لباس بیمارستانی توسط ۳ کارگاه مجری طرح‌های اشتغال انجام شد.

او تصریح کرد: اکنون کمیته امداد اداره یک مشهد به ۱۰ هزار خانوار مددجوی ساکن در طرق، سیدی، آب و برق و قاسم آباد خدمات ارائه می‌دهد.
 
انتهای پیام//ز.ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.