رئیس شورای هیات‌های مذهبی خراسان رضوی گفت: همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و در سال جهش تولید مرکز نیکوکاری و توانمندسازی خیرین حسینی ویژه هیات‌های مذهبی مشهد تاسیس شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید مهدی طباطبایی رئیس شورای هیات‌های مذهبی خراسان رضوی گفت: همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و در سال جهش تولید مرکز نیکوکاری و توانمندسازی خیرین حسینی ویژه هیات‌های مذهبی مشهد تاسیس شد.

او افزود: هدف این مرکز کمک به درمان، تامین جهیزیه برای جوانان هیات‌های مذهبی و رفع مشکلاتی است که اعضای این هیات‌ها دارند.

رئیس شورای هیات‌های مذهبی خراسان رضوی با بیان اینکه کمک ساماندهی شده در حوادث غیرمترقبه نیز از دیگر اهداف تاسیس این مرکز است، ادامه داد: مرکز یاد شده با مشارکت خیرین و نظارت کمیته امداد امام خمینی (ره) فعالیت می‌کند.

طباطبایی بیان کرد: کارآفرینی، اشتغال و کمک به بازگشت روستاییانی که بخواهند در زمینه دامپروری، کشاورزی و صنعتی فعالیت کنند از دیگر اهداف این مرکز است.

او تصریح کرد: پنج هزار هیات مذهبی در خراسان رضوی فعالیت دارند که از این تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ هیات در مشهد است. علاوه بر آن شورای هیات‌های مذهبی بانوان استان نیز با هزار و ۱۰۰ هیات فعال است.
 
انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.