سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرونا، مانع فعالیت‌های عمرانی در اهواز نشد

مدیر منطقه ۳ شهرداری اهواز گفت: علیرغم شیوع ویروس کرونا، فعالیت پروژه‌های عمرانی در این منطقه همچنان ادامه دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهدی مرادحسینی مدیر منطقه ۳ شهرداری اهواز گفت: مجموعه عوامل شهرداری از روز‌های نخست سال ۹۹، علیرغم وجود محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا در اجتماع، نه تنها از فعالیت روزانه و اقدامات متعدد در زمینه‌های عمرانی و خدماتی باز نماند، بلکه روند خدمات رسانی و پیگیری امور برای رفاه شهروندان را بیشتر کرده است.

او اظهار کرد: اجرای پروژه زیرسازی پراکنده در محلات مختلف سطح منطقه که برای نقاط مختلفی از معابر سطح منطقه در نظر گرفته شده است و هم اکنون در کمربندی خیابان‌های وصال و پرستار کوی فرهنگیان ۲ مشغول به فعالیت است، اجرای پروژه لوله گذاری دفع آب‌های سطحی در بلوار نفت، لکه گیری سطوح آسفالتی به روش صحیح و اصولی و اجرای زیرسازی قبل از انجام کار بطور پراکنده که در حال حاضر در مسیر بلوار فرودگاه مشغول به کار هستند.

مرادحسینی، ساخت درب‌های بتنی منهول جهت اجرا و عملیات همسان سازی، ترمیم جداول فرسوده و ... را از دیگر پروژه‌های عمرانی در حال کار در سطح منطقه و با پیشرفت فیزیکی مطلوب عنوان کرد.  

این مقام مسئول تصریح کرد: علاوه بر اقدامات عمرانی، فعالیت‌های خدمات رسانی به محلات در قالب طرح پاکسازی محله به محله، رسیدگی گسترده به فضای سبز بلوار‌ها و پارک‌ها، کاشت درختان مثمر و گلدار و ... نیز بطور مستمر در سطح نواحی چهارگانه خدماتی در حال انجام است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.