سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمونه گیری از افراد مشکوک به کرونا در رامشیر ادامه دارد

مدیر شبکه بهداشت و درمان رامشیر گفت: نمونه گیری از افراد مشکوک به کرونا در این شهرستان ادامه دارد و خبر‌های منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر توقف نمونه گیری، کذب است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، میثم صابری مدیر شبکه بهداشت و درمان رامشیر درخصوص انتشار خبر‌هایی در فضای حقیقی و مجازی، مبنی بر توقف نمونه گیری از موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در این شهرستان گفت: تا به امروز از تمامی موارد مشکوک در منطقه نمونه گیری شده و به صورت روزانه به آزمایشگاه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ارسال شد و انتشار هر موضوعی خلاف موارد ذکر شده، شایعه است و صحت ندارد.

او اظهار داشت: بیمارستان رسول اکرم (ص) رامشیر و درمانگاه شماره یک شبکه بهداشت و درمان به صورت ۱۶ ساعته آماده بررسی و نمونه‌گیری از شهروندان و اهالی ساکن در روستا‌ها به تشخیص پزشک معالج هستند. تعداد بیماران بهبود یافته در شهرستان رامشیر پس از اجرای پروتکل‌ها و دستور‌العمل‌های بهداشتی و گذران (دوره نقاهت ۱۴ روزه) اعلام و در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت.

صابری بیان کرد: پس از اعمال قرنطینه کامل در بخش‌های پر‌خطر رامشیر و نمونه‌گیری‌های انجام شده در چند هفته گذشته، شاهد به صفر رساندن موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا هستیم. از تمامی شهروندان تقاضا می‌شود خود قرنطینه را رعایت کنند و با توجه به آغاز فعالیت بسیاری از صنوف و ادارات در شهرستان، در صورت ضرورت خروج از منزل حتما فاصله‌گذاری اجتماعی و اصول بهداشتی را رعایت نمایند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.