سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث قزوین امروزهفتم اردیبهشت ۹۹

دستگیری سارق خودرو با پلاک جعلی / توقیف محموله شیرآلات قاچاق / عاملان قاچاق ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در دام پلیس

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز هفتم اردیبهشت سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران واحد گشت انتظامی کلانتری ۱۳ باهنر حین گشت زنی در حوالی خیابان نواب صفوی به یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۷ با پلاک مخدوش مشکوک شدند.

این مقام انتظامی افزود: با استعلام خودرو از مرکز پیام مشخص شد که از حوزه تهران سابقه سرقت داشته که بلافاصله خودروی مزد نظر توقیف و به همراه راننده برای بررسی موضوع به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین بیان داشت: در بازرسی از خودروی پژو ۳ جفت پلاک جعلی و یک جفت پلاک خودرو، ۳۰ سانت مواد مخدر شیشه و یک قبضه سلاح کلت کمری و ۵ تیر جنگی کشف و ضبط شد.

او با بیان اینکه سارق خودرو به همراه اقلام کشف شده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعا با شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع داده و پلیس را در ایجاد امنیت پایدار یاری نمایند.

مسافری با ۲ کیلو مواد مخدر در قزوین گرفتار شد

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین حین گشت زنی در محور‌های مواصلاتی قزوین –زنجان به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: ماموران، در بازرسی ازاین اتوبوس ۲ کیلو گرم هروئین وشیشه از وسایل همراه یکی از مسافران که قصد متواری شدن داشت، کشف و او را دستگیرکردند.

سرهنگ خدایی با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، اظهار داشت: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت و ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می‌کند.

محموله شیرآلات قاچاق در آزاد راه قزوین – کرج توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: ماموران یگان امداد شهرستان البرز حین کنترل خودرو‌ها در محور قزوین- کرج به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

سرهنگ بهرام منصوری ادامه داد: ماموران در بازرسی از اتوبوس ۵۸۴ قطعه تجهیزات و لوازم بهداشتی ساختمانی شامل شیر آلات و فلش تانک خارجی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ منصوری با اشاره به اینکه ارزش کالا‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: در این رابطه، ۴ متهم دستگیر شدند.

کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در قزوین

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: ماموران گشت پلیس مبارزه با مواد مخدر هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور قزوین-زنجان یک دستگاه اتوبوس اسکانیا را برای بررسی متوقف کردند.

سرهنگ علی بیگی ادامه داد: ماموران هنگام بازدید به یکی از مسافران مشکوک شدند و در بازرسی ازوسایل همراه او ۸ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

سرهنگ علی بیگی در پایان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی خاطرنشان کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت اخبار و اطلاعات پلیسی شهروندان است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.