سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جلسه شورای شهر تهران مطرح شد؛

درآمد ساخت و ساز نسخه تازه مدیریت شهری برای تحرک اقتصادی پایتخت

حناچی گفت:با استفاده از ظرفیت ماده صد، طرح جامع، طرح تفصیلی در عمل می‌توان به عنوان محرک چرخه اقتصاد شهرداری استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی شهردار تهران که برای ارائه لایحه دو فوریتی تحرک چرخه اقتصادی شهرداری در صحن شورای شهر تهران حاضر شده بود، پس از ارائه لایحه خود در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات لایحه دو فوریتی خود گفت: امروز لایحه‌ای را در هفده بند در قالب محرک اقتصادی به شورای شهر تهران ارائه کردیم تا با استفاده از آن بتوانیم محرک‌های اقتصادی را فعال کنیم و تلاش ما این است در این شرایط سخت چرخ‌های اقتصادی را در حوزه صنعت ساختمان فعال کنیم.

شهردار تهران افزود: با استفاده از ظرفیت ماده صد، طرح جامع، طرح تفصیلی در عمل می‌توان به عنوان محرک چرخه اقتصاد شهرداری استفاده کرد.

حناچی در واکنش به طرح اجباری شدن استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: تصمیم گیری در این موضوع در حدود اختیارات ستاد مقابله با کروناست و تمام تلاش ما این است در ستاد کرونا وضعیت مدیریت شهری در بخش ناوگان حمل و نقل عمومی مورد توجه قرار گیرد که اگر این توجه شود، به طور حتم می‌توان از این ظرفیت (اجباری شدن استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومی) استفاده کرد.

حناچی در واکنش به اجرا نشدن فاصله گذاری اجتماعی در ناوگان اتوبوسرانی گفت: مهمترین علت رعایت نشدن فاصله اجتماعی در ناوگان اتوبوسرانی کمبود ناوگان است که در دو بخش اورهال و خرید تعقیب می‌شود.

او ادامه داد: موضوع کمبود ناوگان اتوبوسرانی در هئیت دولت نیز دنبال می‌شود و در بخش اورهال اتوبوس‌ها از ظرفیت داخل و برای خرید اتوبوس نیز از ظرفیت داخل و خارج کشور می‌توان استفاده کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.