وزیر کشور درباره جزئیات افزایش قیمت بنزین در کشور در چند ماه گذشته توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور اظهار کرد: افزایش قیمت بنزین یکی از مباحث و موضوعاتی بود که در داخل کشور درباره آن تصمیم گرفتند و نظرات درباره تک نرخی یا چند نرخی کردن قیمت بنزین متفاوت بود.

وزیر کشور گفت: وقتی کشور به یک تصمیم رسید که آن را اجرا کند، ما و نیروی انتظامی با توجه به همه ملاحظات امنیتی، انتظامی و اقتصادی که در داخل شورای امنیت داشتیم، نظر خود را ارائه دادیم و پس از آن قرار شد که اجرا شود.

وی افزود: به لطف خدا با هماهنگی خوبی که انجام شده بود، همه‌ تجربیات، دانش و دغدغه‌ها و ملاحظات را در خصوص پیش بینی این موضوع به عمل آورده بودیم.

رحمانی فضلی با بیان اینکه کار در چند بعد تقسیم شد، گفت: طرح مذکور در ابعاد مختلف از جمله بعد امنیتی، اقتصادی، فنی، اطلاع رسانی و آگاهی رسانی و غیره بررسی و اجرا شد.

او ادامه داد: ما وظیفه خود را در بحث اجرای طرح افزایش قیمت بنزین به خوبی انجام دادیم و تقریبا ۱۸ ساعت در کشور هیچ مسئله‌ای بابت اجرای این طرح نداشتیم.

وزیر کشور گفت: ساعت ۱۱ بود که مجددا ارتباطی با مسئولان استان‌ها و فرماندهان نیروی انتظامی و ... داشتم و از ساعت ۱۲ طرح افزایش قیمت بنزین اجرا شد.

وزیر کشور بیان کرد: تا ساعت ۶ صبح فردای آن روز هیچ اتفاقی در کشور رخ نداد و اتفاقات بعدی که افتاد، نیازمند تحلیل مستقلی است که ما خودمان آن را داریم و دقیقا بررسی‌هایمان مشخص است و به همه‌ مسئولان نظام گزارش‌هایمان را ارائه داده‌ایم.

او ادامه داد: آماده هستیم تا در مقابل همه تصمیماتی که گرفتیم پاسخگو باشیم و معتقدیم که تصمیمات خوبی گرفته شد.

وزیر کشور درباره تولید ماسک و اقلام بهداشتی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در کشور  گفت: روزی ۴ میلیون ماسک صنعتی تولید می‌کنیم و در بحث ضدعفونی و الکل مشکلی نداریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۰۰:۰۱ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
این کارتون بدون در نظر گرفتن شرایط مردم و اوضای مالی و رفاهیشون بود و از همه مهم تر بدون اینکه نظر مردم رو در این رابطه جویا بشین گرفته شد ، و میشه گفت ظلم به مردم بود.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۲۲ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
آقای وزیر والله در حق مردم ظلم شده این مردم در همه صحنه های سیاسی حاضرند اینه جوابشون سفره مردم خالیه واقعا شما هم مثل این مردمید شرمنده زن و بچه هستید؟ واقعا متاسفم
Germany
Reza
۱۴:۲۶ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
کشور داره شانسی و خود به خود میچرخه.
Germany
Reza
۱۴:۲۵ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
چندین نفر در رایطه با این تصمیم کاملا غلط جان شیرین خود را از دست دادن.من نمیدانم اینها با چه رویی اون مسئله را میخان باز کنن.ای کاش یه روزی عدالت واقعی در این کشور حکفرا بشه و شایسته ها بر پشت میز قدرت بنشینن.
Iran (Islamic Republic of)
دانشجو
۲۳:۱۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
قیمت جهانی بنزین کاهش یافته ولی در ایران؟؟؟؟ امروز بنزین ایران گران ترین بنزین دنیاست با دلار 16000 تومنی! قرار بور بنزین ایران به 90 درصد قیمت بنزین خلیج فارس برسه ولی امروز می بینیم که بنزین هم گران تر شده و هم 2 نرخی!!! بنزین 2 نرخی و سهمیه ای فسادآور هست.. بنزین با کارت بسیار خوب هست ولی سهمیه و 2 نرخی بسیار بد و فساد آور هست... دلار چند نرخی هم فساد آور هست... دولت چاره اندیشی کند..
United States of America
ناشناس
۲۲:۵۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
من تو یکی رو قبول داشتم با این مصاحبت دیگه ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
عجب ماست مالیی!!! خودش از خودش تعریف میکنه!
Iran (Islamic Republic of)
رایش
۱۸:۲۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
اقای وزیر
گران کردن بنزین یکی از
اشتباهات شما دولتون بود
و مردم در خاطرشان خواهد ماند
آخرین اخبار