سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از کم رنگ شدن فاصله‌گذاری اجتماعی تا توزیع سیم‌کارت و وام یک میلیون تومانی!

دیروز توزیع حضوری سیم‌کارت ایرانسل باعث اجتماع شهروندان مقابل نمایندگی این شرکت در یکی از مجتمع های تجاری گوهردشت کرج شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، روزگذشته توزیع حضوری سیم‌کارت ایرانسل توسط نماینده این شرکت در  یکی از مجتمع های تجاری گوهردشت با وجود ضرورت حفظ سلامتی شهروندان مقابل ویروس کرونا و تاکید وزارت بهداشت مبنی بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی، باعث اجتماع شهروندان در این نقطه از کرج شده بود.

غفور قاسم پور، فرماندار ویژه شهرستان کرج و معاون استاندار البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: بلافاصله پس از اطلاع از عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی برای توزیع سیم‌کارت در منطقه گوهردشت موضوع دردستور بررسی فرمانداری کرج قرار گرفت.

او افزود: باوجود طرح فاصله گذاری اجتماعی، تاکید بر عدم اجتماع شهروندان و دستور وزارت ارتباطات مبنی بر فروش اینترنتی سیم‌کارت برای دریافت وام یک میلیون تومانی، نمایندگی شرکت ایرانسل اقدام به فروش سیم‌کارت کرده بود که با حضور نمایندگان فرمانداری اخطار شفاهی به متولیان امر داده شد.

فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: طی استعلامی از مدیرکل ارتباطات سیار استان متوجه شدیم که شرکت مذکور فاقد مدیریت ویژه در استان البرز است بنابراین مراتب تذکر از طریق معاونت سیاسی استانداری به مدیریت تهران این شرکت اعلام خواهد شد.

 نحوه نوبت دهی نمایندگی این شرکت در محل ذکر شده باعث اعتراض شهروندان و وقوع درگیری در محل نیز شده بود.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.