سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنترل کرونا با فرهنگ سازی رسانه‌ای

اعضای شورای اطلاع‌رسانی استان مرکزی بر کنترل کرونا با فرهنگ سازی رسانه‌ای تا کید کردند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، دومین نشست شورای اطلاع‌رسانی استان مرکزی با حضور اعضا و مسئولان مربوطه در استانداری تشکیل شد و در این جلسه برآموزش بیشتر مردم در مقابله با شیوع ویروس کرونا با استفاده از فرهنگ سازی از سوی رسانه‌ها و فضای مجازی تاکید شد.

بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در این جلسه گفت: فضای مجازی و رسانه‌ها نقش بسیار ویژه و تعیین‌کننده در کنترل ویروس کرونا در کشور دارند که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود و با فرهنگ سازی شاهد این باشیم که مردم در اماکن عمومی و در منازل شخصی خود دستورالعمل‌های بهداشتی را در سطح بالا رعایت کنند.

اکرمی افزود: رسانه‌ها و فضای مجازی با آگاه سازی و ارائه راهکار‌های مناسب و هوشیار کردن مردم نسبت به این بیماری می‌توانند در ریشه کن کردن ویروس کرونا در جامعه و کشور نقش بسیار تعیین کننده‌ای را ایفا کنند.

او با تاکید بر کنترل و نظارت بیشتر بر فضای مجازی اضافه کرد: شناسایی و رصد دقیق فضای مجازی و همچنین برنامه ریزی مناسب و دقیق برای این بخش میتواند ضمن کنترل این فضا به بهره مندی درست در راستای آگاهی بخشی مناسب و اطلاع رسانی به موقع و صحیح برای مردم بسیار اثرگذار و مفید باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در پایان بر بهره مندی از چهره‌های اثرگذار ملی و استانی برای پیشگیری، مدیریت و مقابله با ویروس کرونا در سطح جامعه تاکید کرد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.