سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز توزیع ۱۰ هزار بسته کمک مومنانه در شهرستان زرندیه

توزیع ۱۰ هزار بسته کمک معیشیتی بین نیازمندان زرندیه در قالب رزمایش کمک مومنانه آغاز شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  رزمایش کمک مومنانه شهرستان زرندیه در سالن ۹ دی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان زرندیه با توزیع ۱۰ هزار بسته کمک معیشیتی بین نیازمندان این شهرستان آغاز شد تا در سه مرحله تا پایان ماه مبارک رمضان بین اقشار کم درآمد و آسیب پذیر شهرستان توزیع سود.

حجت السلام ابراهیمی امام جمعه و مسئول ستاد انفاق مومنانه شهرستان زرندیه در حاشیه این رزمایش در گفتگو با   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: در آستانه ماه مبارکه رمضان پیرو فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر انفاق مومنانه ملت بزرگ ایران اسلامی مردم شریف شهرستان زرندیه برای عمل به آن دست به کار شدند.

حجت السلام ابراهیمی افزود: با همت ستاد انفاق مومنانه مقرر شد انشالله ۱۰ هزار بسته تهیه و محترمانه بین خانواده‌های نیازمند توزیع شود که اولین مرحله توزیع را با هزار بسته شروع کردیم.

او اضافه کرد: مرحله بعد که در هفته آینده هست توزیع ۴ هزار بسته خواهیم داشت و در مرحله سوم که تا پایان ماه رمضان انجام خواهد شد بسته‌ها به ۱۰ هزار تا خواهد رسیدو بین خانواده‌ها توزیع خواهد شد.

سرهنگ حسین روح افزا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرندیه هم در باره این رزمایش و برپائی آن گفت: بسته‌های کمک مومنانه به نیازمندان به همت مسئولان و مردم عزیز شهرستان زرندیه تهیه و در حال توزیع است.

سرهنگ روح افزا افزود: توفیق نصیب شد که در اوایل ماه مبارک رمضان در اولین مرحله رزمایش کمک مومنانه پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری بسته‌هایی را آماده و انشالله به دست مردم نیازمند برسانیم.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.