سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان ایلام خبرداد؛

رفع تصرف بیش از ۱۵۰ هزار متر مربع، اراضی ملی و مراتع در مهران

فرمانده انتظامی استان ایلام از رفع تصرف ۱۵۱ هزار مترمربع، اراضی ملی به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در سال ۹۸ در شهرستان "مهران" خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: ماموران انتظامی شهرستان مهران با همکاری و مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری موفق به کشف ۸ فقره زمین خواری در سال ۹۸ در شهرستان مهران، بخش صالح آباد شدند.

او افزود: در بررسی‌های تخصصی به همراه کارشناسان اداره منابع طبیعی شهرستان مشخص شد، متهمان که مقدار ۱۵۱ هزار مترمربع از اراضی ملی و طبیعی را به صورت غیرقانونی تصرف کرده توسط ماموران انتظامی رفع و به منابع ملی، اعاده شد.

سردار یاری با اشاره به دستگیری ۷ متهم در این راستا، اظهار کرد: متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات و مدارک پلیس به تصرف غیرقانونی اراضی ملی اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه ارزش ریالی این اراضی ملی ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال توسط کارشناسان برآورد شده است، از شهروندان خواست: برای حفظ و حراست از اراضی ملی در صورت مشاهده موارد مشابه، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.