سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۲ درصد جمعیت استان بوشهر تحت پوشش کمیته امداد هستند

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: ۱۲ درصد جمعیت استان تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد لطفی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر  امروز در نشست خبری بیان کرد:  ۹۰ هزار نفر از جمعیت این استان یعنی حدود ۱۲ درصد جمعیت استان بوشهرتحت پوشش کمیته امداد این استان قرار دارند.

او افزود: این تعداد نفرات به شکل مددجویان طرح شهید رجایی ، تبصره ۱۴ و زنان بی‌سرپرست از خدمات این نهاد در بخش های مختلف مستمری، اشتغال ، احداث مسکن، حمایت های دانش آموزی و دانشجویی، جهیزیه و درمان بهره مند می شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر یادآور شد: پویش من هم یک حامی هستم را به منظور جذب ۶ هزار حامی جدید در ماه مبارک رمضان پیگیری می کنیم.

لطفی افزود: تا کنون ۳۰ هزار نفر در شبکه حامی ایتام و محسنین استان حضور دارند.

او تاکید کرد: پارسال حامیان ایتام و فرزندان محسنین ( افراد داری بدسرپرست) ۱۹ میلیارد تومان به فرزندان یتیم تحت پوشش این نهاد در استان بوشهر کمک کرده اند که به شکل مستقیم به حساب های این افراد واریز شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر عنوان کرد: هم استانی های خیر می توانند با شماره گیری کد دستوری" ستاره ۸۸۷۷ ستاره ۰۷۷ ستاره ۱ مربع به شکل آنلاین کمک های خود را به خانواده تحت پوشش ارائه دهند.

لطفی ادامه داد: برای حمایت از خانواده هایی که با شیوع ویروس کرونا آسیب دیدند، ستاد ملی بخشش ایرانیان در کمیته امداد شکل گرفت.

او گفت:‌ با توجه به این که امکان حضور مددجویان به شکل جمعی برای اطعام غذای گرم وجود ندارد ، ۵۰ آشپزخانه در سطح استان برای طبخ غذای گرم راه اندازی کرده ایم که در طول ماه مبارک رمضان، روزانه ۱۵ هزار غذا با شرایط کاملا بهداشتی طبخ و به شکل خانه به خانه توزیع می شود.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر بیان کرد:  تاکنون ۳۵هزار خانواده که تحت پوشش کمیته امداد نبوده اند اما بر اثر شیوع ویروس کرونا دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی شده اند شناسایی شده و به ازا هر خانواده مبالغی بین۲۰۰ تا ۶۰۰هزار تومان پرداخت می شود.

لطفی عنوان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده، ۴۰ هزار سبد غذایی به ارزش ۸ میلیارد تومان در ماه مبارک رمضان بین تمامی خانواده های تحت پوشش این نهاد در استان بوشهر توزیع می شود.

او یادآور شد:  تاکنون ۲۵ هزار سبد غذایی هر کدام به ارزش ۲۰۰ هزار تومان است ببین مددجویان کمیته امداد توزیع شده است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.