سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان همدان:

برای حفظ کرامت انسانی خود استعفا کردم

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان همدان گفت: برای حفظ شان وکرامت انسانی خودم استعفا کردم.

بهروز کارخانه‌ای مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛در خصوص استعفای خود گفت: بنده برای حفظ شان و کرامت انسانی خودم استعفا کردم.

او ادامه داد: هفته گذشته در جلسه نشست اعضای ستاد پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا استانداری همدان ، جناب آقای استاندار با بی مهری ،خدمات شبانه روزی همه کارکنان و همکاران معزز جمعیت هلال احمر را نادیده گرفت و با لحن تند آن هم در جمع اعضا جلسه از جمله نماینده محترم ولی فقیه خدمات و زحمات همکاران و کارکنان هلال احمر را زیر سوال برد.

کارخانه‌ای همچنین بیان کرد: از سوی مدیر استان به جمعیت هلال‌احمر  بی‌حرمتی شده و از همان روز پیگیرکار‌های مربوط به استعفا بوده ام.

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان همدان گفت: در جلسه ویدیو‌کنفرانسی همان روز، مدیریت ارشد اقدامات هلال احمر ملایر را زیرسؤال برد و آن‌ها را به همکاری نکردن متهم کرد که وقتی خواستم درباره‌اش توضیح بدهم اجازه توضیح به من داده نشد. درصورتی‌که اگر قرار است صحبتی بشود باید پیش از آن از مدیر مربوطه سؤالاتی پرسیده شود و یا اینکه همان زمان بپرسند.

او ادامه داد: این در حالی بود که تا آن زمان هلال‌احمر ملایر ۲ برابر بقیه کار کرده بود و وقتی در مقابل توضیح، بی‌حرمتی دیدم دیگر نتوانستم آن جلسه را تحمل کنم و جلسه را ترک کردمو متن استعفای خود را برای رئیس جمعیت هلال احمر کشور ارسال کردم .

کارخانه‌ای افزود: بیشتر از این نمی‌توانم درباره اتفاق های افتاده توضیح دهم .

او در پاسخ سوال مدیریت بعدی خود گفت: به بنده پیشنهاد مشاور امور درمانگاه‌های خارج از کشور داده شده و در این خصوص هم ابلاغ بنده صادر  شده است.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.