طرح مقابله با کرونا در ۱۶۳ منطقه همدان اجرا شد.

اجرای طرح مقابله با کرونا در ۱۶۳ منطقه همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر همدان گفت: در۱۶۳ منطقه محروم این استان طرح مقابله با ویروس کرونا انجام شد.

سیلوانا صلح میرزایی معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر همدان افزود: ۲۰۸ داوطلب جمعیت هلال احمر این استان وظیفه گندزدایی و ضدعفونی کردن مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار استان از ویروس کرونا را برعهده دارند.

او ادامه داد: ۲۵ هزار و ۶۵۲ بسته بهداشتی، ۶۳ هزار و ۹۹۰ عدد ماسک در مجموع به ارزش بیش از ۳۳۴ میلیون تومان در همدان با همکاری ۳۴۱ داوطلب جمعیت هلال احمر هم  توزیع شده است.

این مسئول بیان کرد: ۲۱۵ پزشک و پیراپزشک در طرح اطلاع رسانی آنلاین به عموم مردم به کار گرفته شدند که هشت هزار و ۶۴۵ نفر از خدمات این افراد بهره‌مند شدند.

صلح میرزایی با بیان اینک هبا هدف آگاهی از بیماری کرونا تا کنون  چهارهزار و ۲۸۰ عدد بروشور آموزشی توزیع و هفت هزار و ۹۵۳ پیامک ارسال شده است  اظهار داشت: در قالب فرشتگان رحمت و سایر طرح‌های معیشتی هم ، یک هزار و ۷۳۰ بسته و سبد حمایتی و معیشتی به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شده است.

او با بیان اینکه در این مدت ۳۱۸ مکان عمومی گند زدایی شده است بیان کرد: این اماکن شامل ۱۴۹ مسجد، ۲ گرمخانه، یک زندان و بقیه اماکن عمومی هستند که با مشارکت و تلاش  ۳۸۲ داوطلب هلال احمر گندزدایی و ضدعفونی شدند.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر همدان گفت: همچنین گندزدایی و ضدعفونی ۵۶۱ معبر و خیابان این استان به مسافت یک هزار و ۴۰۸ کیلومتر با مشارکت ۷۴۲ داوطلب جمعیت هلال احمر صورت گرفت.
انتهای پیام/ج

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.