سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری سومین همایش ادبی العبد

سومین همایش ادبی العبد به‌صورت مجازی در شهرستان فومن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، یوسف نیک انجام ،  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان  فومن از انتشار فراخوان سومین همایش ادبی العبد به‌صورت مجازی در این شهرستان خبر داد.

او افزود: به‎مناسبت گرامیداشت یازدهمین سالگرد مرجع عالی‎قدر جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی محمد تقی بهجت فومنی، همایش ادبی العبد به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان  فومن گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا آثار ادبی ارسالی این همایش به صورت مجازی بوده و علاقه‎مندان می‌توانند اشعار و دل‎نوشته‌های خود را در خصوص آیت الله بهجت فومنی در برگه A۴ در قالب word و با قلم B nazanin اندازه ۱۴ تا پایان اردیبهشت ماه به دبیرخانه این همایش به نشانی fuman@farhang.gov.ir ارسال کنند.

نیک انجام افزود: آثاری که در جشنواره‌های دیگر حائز رتبه یا برگزیده شده‌اند یا آثار غیر مرتبط به بخش داوری راه پیدا نخواهد کرد و این آثار از سوی داوران حوزه ادبی داوری شده و به ۳ اثر برتر جوایز ارزنده‎ای اهدا خواهد شد.

او تصریح کرد: از برگزیدگان این همایش پس از اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر عادی شدن شرایط برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری تقدیر خواهد شد.

 

انتهای پیام/م.ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.