سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم؛

۹۱۰ نفر از خدمات مشاوره‌ای پلیس قم در فروردین ماه بهره مند شدند

سرهنگ حاجی زاده از بهرمندی۹۱۰ نفر از خدمات مشاوره‌ای مرکز مشاوره و آرامش پلیس طی فروردین ماه سال جاری در قم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،سرهنگ مهرداد حاجی زاده معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: مرکز مشاوره و مددکاری پلیس در جهت ارتقاء بهداشت روان شهروندان و با توجه به فضای جاری جامعه با اولویت مسائل و شرایط خانواده‌ها و شهروندان به ارائه ۹۱۰ مورد خدمات مشاوره در اداره مشاوره و دفاتر مددکاری کلانتری‌ها پرداختند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم در ادامه با اشاره به عملکرد مرکز مشاوره و مددکاری اجتماعی آرامش معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در فروردین ماه سال جاری، افزود:۳۸۰ مورد مشاوره روانشناسی، ۲۶ مورد مددکاری مشاوره، ۴۵ مورد تست روان سنجی با تاکید بر مشاوره کاهش استرس و اضطراب‌های ناشی از کرونا و ۳۳ مورد مشاوره انتظامی از دیگر خدمات مرکز مشاوره و آرامش پلیس قم به شهروندان می‌باشد.

سرهنگ حاجی زاده ادامه داد: اداره مشاوره آرامش استان قم هر روز به صورت تلفنی و حضوری پاسخگوی سوالات و مشکلات شهروندان درحوزه خانوادگی، حقوقی، فردی، شغلی اقتصادی، تحصیلی، ازدواج و ... می‌باشد و شهروندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۰۷۰۰ الی ۱۷۰۰ به این اداره واقع در خیابان امام خمینی (ره) جنب درمانگاه حضرت زینب (س) – ساختمان معاونت اجتماعی- اداره مشاوره آرامش حضور و یا با شماره تلفن ۲۱۸۲۲۵۵۰ تماس حاصل کرده و از خدمات مشاوره پلیس بهره‌مند شوند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم، افزود: با تلاش کارشناسان اداره مشاوره پلیس قم در مدت مذکور ۴۲۶ مورد خدمات مشاوره‌ای به مراجعان در دوایر اجتماعی کلانتری‌ها پرداخته شده که این نمود جایگاه والای پلیس در تراز جامعه اسلامی است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.