سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور نماینده منتخب مردم اسدآباد در دانشکده علوم پزشکی اسدآباد؛

تعامل و همگرایی بین نمایندگان و مردم زمینه‌ای برای تحقق اهداف دولت

نماینده منتخب مردم اسدآباد گفت: تعامل بین نمایندگان مردم و دولت زمینه تحقق رسیدن به اهداف دولت را مهیا می سازد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ دکترمخصوصی، رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسد آباد در این دیدار ضمن تبریک انتخاب کیومرث سرمدی به عنوان نماینده منتخب مردم شهرستان اسدآباد و قدردانی حضور وی در دانشکده علوم پزشکی این شهرستان گفت: منتخبین شورای اسلامی شهرستان برگزیدگان و نمایندگان مردم هستند.

او ادامه داد: تعامل بین نمایندگان مردم و دولت می‌تواند زمینه را برای تسهیل امور مردم و تحقق اهداف دولت بیش از پیش مهیا سازد.

مخصوصی با اشاره به بحران ویروس کرونا بیان کرد: در سایه این همگرایی سازنده به کمک تمامی سازمان‌ها (امام جمعه محترم شهرستان، فرماندار ساعی، سپاه ناحیه و بسیج همیشه قهرمان، اعضای محترم شورای تامین، همه ادارات و سازمان‌های مردم نهاد) توانستیم تاکنون بحران کرونا را مدیریت کنیم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسد آباد به اقدامات انجام شده دانشکده در حوزه‌های عمرانی، آموزش و پژوهش، بهداشتی و درمانی و تشریح در بازه زمانی قبل و حین شیوع کرونا ویروس پرداخت.

کیومرث سرمدی نماینده منتخب مردم شهرستان اسدآباد در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه ضمن قدردانی از اقدامات خوب تیم مدیریتی و کادر بهداشت و درمان دانشکده در مدیریت و مبارزه با کرونا ویروس افزود: اجماع، حمایت و همدلی در زمان جنگ تحمیلی مشهود بود و امروز با موضوع جهانی کرونا ویروس، همه مسئولین دانشکده، کادر خادم بهداشت و درمان در این جنگ و در خط مقدم، با همدلی مردم، کسبه و ادارات در حال مبارزه با کرونا ویروس هستند.

او ابراز داشت: سربازان خط مقدم مبارزه با کرونا ویروس بر این باور هستند که امروز ایران در بحث همدلی، مدینه فاضله است و با عنایت الهی توانستیم در شرایطی متفاوت‌تر از جهان باشیم.

نماینده منتخب مردم شهرستان اسدآباد اظهار داشت: جایگاه‌ها و منصب‌ها گذراست وتن‌ها فرصتی برای خدمت به مردم است.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.